top of page
  • Writer's pictureקרן מועלם נפתלי

Buongiorno Roma

Updated: Jul 11, 2023

טסנו לרומא ביולי לטיול קצר של 36 שעות עם שני מתבגרים. כיוון שלא היה לנו הרבה זמן וויתרנו על מקומות תיירותיים שצריך לעמוד בהם בתור. לפני שיצאנו נעצנו במפה של גוגל לוקיישנים שווים. העצה הכי טובה שיש לנו זה להתחיל את היום מוקדם בבוקר ובשעות הצוהריים (כשחם מאוד!!) לחזור לנוח במלון. סגרנו מלון ב Frattina Royal שממוקם במרכז העניינים (המיטות היו פחות טובות חפשו בבוקינג משהו ע"פ המיקום שלו).

נקודות הציון הובילו אותנו להרבה מקומות נוספים שראינו בדרך, ככה זה כשכל העיר נראית כמו מוזיאון אחד גדול של פיאצות, מזרקות, מבנים מרשימים וחנויות עם הרבה סטייל. אז בגדול הגענו מחוץ לקוליסאום ולפנתאון, העברנו כרטיס אשראי והטלנו מטבע במזרקת טרווי, ירדנו את המדרגות הספרדיות, ביקרנו במוזיאון לאונרדו דה וינצ'י והמשכנו ממנו לשוק האוכל קמפו די פיורי. עברנו מעל נהר הטיבר, נכנסנו לרחבת הוותיקן, ביקרנו בשכונת מונטי, טרסטוורה ובויה דל קורסו. צעדנו סה"כ 30 ק"מ, אכלנו פיצה מהמאה הקודמת, טעמנו טיראמיסו וכדור ג'לטו לימון מתוך מבחר של 150 טעמים - בקיצור היה קצר וקולע!

מצרפת טלפון של נהג מונית שאסף אותנו בהלוך ובחזור 393404123621+ וחסך לנו הרבה כאב ראש.

אם היה נשאר לנו זמן הייתי מגיעה לצפות במופע אופרה במרחצאות קרקלה או בבכנסיית סנט פול. עושה סדנת פסטה ונוסעת למייצג האורות thisiswonderland.world שפתוח מה6 ליולי ועד ה17 לספטמבר 23.